Importanta aromatizarii

Aromatizarea profesionala aduce beneficii majore in sectoarele in care este implementata.

Astazi parfumurile sunt folosite in multe domenii cu scop de promovare comerciala, in scop curativ sau pur si simplu pentru a creea un ambient deosebit.

Cercetatorii au demosntrat ca in prezenta aromelor (parfumurilor) creierul reactioneaza involuntar, genereaza emotii si implicit reactii din partea celor care intra in contact cu un miros specific.Efectele mirosului sunt cele mai directe si mai memorabile simturi senzoriale. Ne putem aminti mirosuri cu precizie de circa 65% dupa un an, in comparatie, amintirile vizuale sunt la aproximativ 50% dupa numai trei luni.

Marketingul olfactiv genereaza venituri. Practica arata ca ROI-ul ( Return Of Investment ) implementarii marketingului olfactiv este de peste 86% – spre comparative, campanile TV genereaza un ROI de doar 18%.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *