Parfumul ambiental – element de marketing

Cuvantul parfum vine din franceza veche (per parfumar), literal „par fumer”, care pare sa indice ca arta parfumului isi are originile in arderile de esente parfumate, practicate in Orientul Mijlociu.

Folosirea esentelor parfumate se cunoaste din timpurile biblice, gasindu-si originea in Egipt, unde lemnul inmiresmat provenea din Arabia si era folosit in cadrul ceremoniilor religioase si funerare.

In lume, esentele parfumate au devenit astazi pentru foarte multe persoane, un element si o sursa de seninatate si buna dispozitie, de patrundere in nivelele de constiinta din ce in ce mai subtile. Intr-un anume fel, putem spune ca esentele parfumate dau posibilitatea deschiderii omului catre o dimensiune superioara, catre lumea trezirii spirituale, spre intuitie.

Pentru a putea realiza un parfum complex sunt necesare chiar pana la cateva zeci de tipuri de uleiuri esentiale. Elaborarea unui parfum simplu din trei uleiuri dar combinate in ordine aleatorie duce la realizarea unor parfumuri cu arome diferite.

800x445-031

Mirosul declanşează în jur de 75% din emoţiile zilnice. Acesta creează o conexiune cu emoţiile pe baza memoriei, astfel vei face asocieri cu lucruri, persoane sau locuri în urma expunerii la un anumit miros.

Din acest motiv, mirosul unui produs joacă un rol important nu doar în realizarea asocierilor şi memorarea uşoară, ci şi în decizia de cumpărare. Fiecare produs are propria identitate şi cum o poţi exprima mai bine dacă nu printr-un miros caracteristic, menit să îi familiarizeze pe consumatori cu ceea ce vinzi?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *