Promovarea olfactiva a spatiilor comerciale

Beneficiile parfumarii in spatiile comerciale

Asocieri olfactive involuntare

Diversitatea parfumurilor ne permite sa alegem parfumul in functie de specificul magazinului, al produselor comercializate, de sezon sau de stilul de decorare a magazinului. Intrucat mirosul este legat de memorie, clientii isi vor aminti mult timp experientele placute prin asocierea involuntara dintre parfum (miros) si ceea ce vad sau ating.

Cresterea gradului de confort

Asocierea dintre miros placut si scopul vizitei, face ca timpul petrecut in magazin sa fie o experienta placuta, cu efect indelungat asupra memoriei. In acest fel clientii vor revenii cu placere sau vor face recomandari pozitive despre timpul petrecut in acel magazin.

shop

Impresii multisenzoriale

De ce este importat parfumul ? Studiile arata ca 75% dintre emotii sunt create de miros, deci este instrumentul perfect in marketing ce permite creearea unui dialog cu consumatorul.

Implementarea parfumurilor profesionale aduce beneficii majore: creste atractivitatea fata de produse, influenteaza pozitiv perceptia asupra serviciilor, creeaza legaturi intre parfum, produs si brand, facundu-le mai usor de recunoscut. De asemenea atmosfera in spatiile parfumate devine mult mai placuta, stimularea memoriei influenteaza decizia de cumparare si genereaza trafic si atractie in interiorul magazinelor.

general

Parfumuri recomandate : Rebbecca, Ken, French Glamour, Sophia, Anton, Adam, Blue etc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *