Sport, miscare, energie … parfum !
Beneficiile parfumarii in salile de sport.
Asocieri olfactive involuntare Diversitatea parfumurilor ne permite sa alegem parfumul in functie de specificul magazinului, al produselor comercializate, de sezon sau de stilul de decorare a magazinului. Intrucat mirosul este legat de memorie, clientii isi vor aminti mult timp experientele placute prin asocierea involuntara dintre parfum (miros) si ceea ce vad sau ating. Cresterea gradului de comfort Asocierea dintre mirosul placut si scopul vizitei, face ca timpul petrecut in sala de sport sa fie o experienta placuta, cu efect indelungat asupra memoriei. In acest fel clientii vor reveni cu placere sau vor face recomandari pozitive despre timpul petrecut in aceasta locatie.
Impresii multisenzoriale De ce este important parfumul ? Studiile arata ca 75% dintre emotii sunt create de emotii, deci este instrumentul perfect in marketing ce permite creearea unui dialog cu clientul. Implementarea parfumurilor profesionale aduce beneficii majore:
- creste atractivitatea fata de ambient;
- influenteaza pozitiv perceptia asupra serviciilor;
- creeaza legaturi intre parfum(miros) si brand, facandu-l mai usor de recunoscut si memorat.
De asemenea atmosfera in spatiile parfumate devine mult mai placuta, stimularea memoriei influenteaza decizia de a reveni si genereaza trafic si animatie in interiorul salilor de sport. Parfumuri recomandate : Energy, Wellness, Verbena, Creative, Summer Fresh etc.