PLANTE AROMATICE

Asocierea plantelor cu aromele este cunoscuta din cele mai vechi timpuri, folosirea lor pentru remedii difera in functie de pozitia geografica. Plantele aromatice sunt folosite in primul rand pentru efectele benefice din aromoterapie.   

Utilizarea in marketing olfactiv este aplicata din vechi timpuri, folosirea lavandei in diferite locatii creeaza o atmosfera de neconfundat, relaxanta.

Mirosul este folosit in branding pentru a creste memoria cumparatorilor despre brandul respectiv. Mirosul este simtul cel mai conectat cu memoria noastra emotionala. Poate crea conexiuni imediate intre o marca si celelalte amintiri. Studiile de neuromarketing arata ca 75% dintre emotii sunt create de miros. Mirosul este legat de placere, emotie si memorie astfel poate influenta starea emotionala a cumparatorului si il poate face mai susceptibil la impactul cu comportamentul de consumator.

Companiile care ating nivelul emotional al clientilor lor au o probabilitate mai mare de a avea succes.

Brandingul multisenzorial este o modalitate de a relationa cu clientul vostru intr-un mod mult mai pesonal decat prin tehnicile traditionale. Brandingul multisenzorial poate fi gandit ca un mod de a va conecta cu clientii vostri la nivel emotional, mai repede decat daca i-ati bombarda cu un marketing de masa.

O experienta multisenzoriala are loc atunci cand clientul are angajate mai mult de doua simturi. Martin Lindstrom a descoperit ca impactul brandului a crescut cu 30 % atunci cand mai mult de un simt este antrenat si cu 70 % atunci cand trei simturi sunt integrate in mesajul de brand.

Acest lucru sugereaza ca strategia voastra de marketing si eforturile de creare a brandului trebuie sa acorde atentie VAZULUI, AUZULUI SI MIROSULUI pentru a maximiza impactul brandului vostru.

Ex.: lavanda, verbena, musetel, marar, iarba verde, bambus, lemongrass, menta

 

 
Newsletter