Magic Aroma Blog

Parfumare profesionala in mediul hotelier

Beneficiile parfumarii in mediul hotelier

  • Cresterea gradului de conf

Asocierea intre mirosul placut si scopul vizitei, de multe ori calatorii de relaxare, face ca sederea sa fie o experienta memorabila, cu efect indelungat asupra memoriei. In acest fel clientii vor reveni cu placere sau vor face recomandari pozitive despre timpul petrecut in acel hotel.

  • Asocieri olfactiv

Diversitatea parfumurilor ne permite sa alegem aroma in functie de sezon, specificul sau stilul de decorare a hotelului. lntrucat mirosul este legal de memorie, clientii isi vor aminti mull limp experientele placute.

  • Remedierea olfactiva a aerul

Unui client ii sunt necesare 15 secunde pentru a evalua olfactiv o incapere iar parfumarea profesionala ajuta cu success la trecerea acestui prim test.

Eliminarea mirosurilor neplacute din spatiile comune se impun de urgenta deoarece pastreaza un mediu ambiant curat asocial cu asteptarile ridicate ale clientilor.

  • Parfumul irezistibil

Nimic nu este mai placut dimineata decal sa adulmeci mirosul cafelei in zona de servire a micului dejun. Cu ajutorul parfumurilor profesionale din uleiuri esentiale acest lucru este posibil. Este cunoscut faptul ca mirosul de cafea este foarte apreciat, chiar si de persoanele care nu consuma acest produs.

Dupa vedere, mirosul este cel mai important dintre toate cele cinci simturi ale noastre.

Capacitatea olfactiva a unei femei este mai puternica comparativa cu a unui barbat.

Toti beneficiem de propria identitate olfactica (miros), acesta putand fi catalogat ca o amprenta.

Starea de spirit se imbunatateste cu pana la 40% atunci cand suntem expusi la arome placute.

5% din emotiile noastre sunt declansate de miros.

Erorile de concentrare au lost reduse cu pana la 54% atunci cand se folosesc parfumuri de lamaie/citrice.

Ce gandesc clientii cu privire la parfumarea profesionala

35% dintre clienti spun ca mirosul este primul lucru pe care Ie atrage atentia atunci cand intra intr-un centru comercial.

S-a confirmat faptul ca sunt de 35 de ori mai multe sanse ca un client sa-si aminteasca un miros decat ceea ce aude, vede sau atinge.

In salile aromatizate, clientii pot petrece cu pana la 45% mai mult timp decat in cele nearomatiza- te, fara a creste gradul de disconfort

Aromatizarea ajuta la imbunatatirea memoriei de identificare a brand-ului si duce la fidelizarea clientilor.

Lasă un răspuns

Main Menu x
X
💬 Suport